Aceeasi femeie. O meduza sensibila [ pana la urma...]

612 vizualizari

n.a. „meduza” este o treaba care scapa usor printre degete, se stie

parerea mea, dupa ce am trait cam jumatate din viata e ca sansa meduzelor este iubirea neconditionata a celor din jur si capul pe umeri

conectarea la realitate este o conditie foarte importanta

dar este dificil de realizat, o spun din proprie experienta. e nevoie de intamplari, vointa si in cazul femeilor- copii, familie

p.s. incredibil ce combinatie a fost femeia aceasta. delicatete, senzualitate, electric, magic, inocenta, superficial, si as putea sa scriu pana maine. ce ghiveci, God!

ua, ce joc periculos, sa fii crezuta mereu altcineva te duce la pierzanie. mintile oricum ti le pierzi, asta e clar :)

**

of…ideea era / e [de fapt], in aceste doua filme presteaza aceeasi femeie, aceeasi actrita. daca le-ati vedea unul dupa celalalt, v-ati pune [cred] si voi aceeasi intrebare: dar cine a fost EA, pana la urma?

***

Inadaptatii [original The Mistfits], lansat in 1961, alaturi de MM joaca si Clark Gable, Montgomery Clift

pe scurt – de pe cinemagia.ro, cred ca ati observat deja, daca ating „movie agenda” – prefer sa-i las pe altii sa vorbeasca. ei o fac coerent, daca m-as apuca io sa colorez ar intelege cel mult 10 oameni iar aceea ma cunosc in viata reala, so….(sunt mult mai simplu de priceput „live”, creierul meu e deplasat constant, prin urmare, devine easy, am noima ;))

Rosalyn Taber este marcata de un divort recent. La Reno, ea ii cunoaste intamplator pe garajistul Guido si pe Gay, un cowboy trecut de prima tinerete, care ii propun sa ramana cateva zile in casa de la tara a lui Guido. Prezenta frumoasei Rosalyn creeaza intre cei doi barbati o serie de tensiuni, acutizate de intrarea in scena a seducatorului Perce, o adevarata vedeta de rodeo. Rivalitatile, ca si imposibilitatea de comunicare a personajelor ating apogeul in cursul unei expeditii montane, pentru cautarea si capturarea de cai salbatici.

**

Unora le place jazz ul [original Some Like It Hot], realizat in 1959, MM, Tony Curtis, Jack Lemmon

pe scurt, tot de pe cinemagia.ro

o delirantă comedie a travestiurilor, în care nimic nu e ce pare a fi, unul dintre filmele care au făcut cu succes înconjurul lumii, datorită modului în care pelicula pune în valoare fascinanta senzualitate naivă şi vulnerabilă a strălucitoarei Marilyn Monroe, alături de umorul subtil al celor doi parteneri – Tony Curtis şi Jack Lemmon.

Doi muzicieni, Joe şi Jerry, martori ai unei răfuieli între bande, în noaptea Sfântului Valentin, îngroziţi de perspectiva de a fi ucişi, încearcă să scape de urmăritori. Cum sunt în căutare de lucru şi se tem de răzbunare ei sunt nevoiţi să se angajeze într-o orchestră feminină ce pleacă în turneu. Dar pentru a se putea alătura formaţiei trebuie să se deghizeze în femei. Situaţia explodează când cei doi se-ndrăgostesc de cea mai frumoasă şi dulce dintre fete, nu întâmplător purtând numele de Sugar şi când, travestiţi în femei, Joe şi Jerry încep să atragă privirile neobrăzate ale bărbaţilor.

**

fapt divers ;) am vazut Some Like It Hot de 4 ori. si l-as vedea de 100 de ori!

in fact, nu exista nici un film MM pe care sa nu-l fi vazut. le-am vazut pe toate.

13 comentarii (+add yours?)

  1. crisuadi
    Apr 06, 2011 @ 22:42:45

    1. E un mare talmes-balmes ce scrii.
    2. Spui , vorbind despre un artist :”in aceste doua filme presteaza aceeasi femeie” . Dupa parerea mea , care nu se stie cat conteaza , numai curvele presteaza. Atentie la exprimare ! E pacat , e vorba despre Marilyn , totusi !

    Răspunde

    • planetdoria
      Apr 07, 2011 @ 08:12:48

      buna dimineata. sunt sigura ca dvs nu sunteti un “talmes-balmes”. tocmai de aceea, v-as ruga cu respect SA NU MAI SCRIETI AICI. ESTE CASA MEA, NU VA DORESC. multumesc, sper ca m-am facut inteleasa, pricepeti ca, daca vroiam va “deletam” . acum nu, dar inca o tura de acest gen si o fac. zi faina!!!

      Răspunde

  2. dora
    Apr 07, 2011 @ 01:40:59

    presta – PRESTÁ, prestez, vb. I. Tranz. A îndeplini o muncă, a desfăşura o activitate, asa ca domnule/doamna crisuadi documentati-va, e usor :) http://www.dex-online-ro.ro/cautari/presta.htm

    Răspunde

    • planetdoria
      Apr 07, 2011 @ 08:16:08

      buna dimi, hi, hi…am invatat in timp sa ghicesc oamenii dupa scris .”numai curvele presteaza” e un fel de a privi viata, am rugat deja sa se abtina. nu imi plac vulgaritatile in casa mea, inca ma gandesc daca sa las au ba, cine stie..poate ca mai incolo o sa sterg. multumesc pt.ajutor, tu oricum esti mai coerenta decat mine, mi-ar fi placut sa am coerenta in ADN . toate minunate, o imbratisare pentru C

      Răspunde

  3. Oscar
    Apr 07, 2011 @ 08:45:53

    Morning D.,

    “Unora le place jazzul”, bun film. Mai ales datorită aportului lui Jack Lemon (Dumnezeu să-l odihnească !). Până la urmă, cui nu-i place jazzul ? Mie îmi place la nebunie jazzul, chiar dacă îmi place și…hazul. Dacă dau ”filmul” înapoi (al meu, iar nu pe cel menționat mai sus) – oooo, tempora ! – parcă o aud pe ”E” cum ne încânta timpanele cu ”Summertime” . Ci sentiamo :)

    Răspunde

    • planetdoria
      Apr 07, 2011 @ 09:14:46

      morning! ti-a placut mai mult Jack? ua, eu nu pot face diferenta intre ei doi, in acest film cel putin (la asta ma refer). si mie imi place jazz ul, dar nu pot sa spun ca as sta pe jazz de luni pana duminica. si de ce sa dai timpul inapoi? ai distrus ceva??????? REPARA! STA IN PUTEREA TA SA REPARI CEVA, DACA S-A DISTRUS! un pup, sa imi spui din cand in cand ce mai faci, te rog. D

      Răspunde

    • planetdoria
      Apr 07, 2011 @ 17:45:35

      buna seara. Oscar, esti alt om! s-a intamplat ceva cu tine, nu mai esti omul de acum un an, te-ai indepartat usor -usor de acel barbat! ce inseamna sa urmaresti virtual un om, devii martorul schimbarii sale. incredibil, Oscar, unde au disparut [cel putin! mai mult chiar!] 1o ani din buletinul tau?? ceva s-a intamplat si e DE BINE! te-ai schimbat! chiar te-ai schimbat!
      **
      stai, sa mai spun inca o data. Oscar, esti sigur ca ai peste 50 de ani??? omg!!!!!!!!!

      Răspunde

      • Oscar
        Apr 07, 2011 @ 22:46:21

        Când mă uit cartea de identitate, da. Când mă uit în oglindă, nu mai sunt atât de sigur :) :) :) :) :). Ci sentiamo

  4. soul_sing
    Apr 07, 2011 @ 10:03:16

    buna dimineata @all,
    frumoase filme…dar le prefer pe cele japoneze (Zatoichi, Harakiri, Samurai Rebellion, Yojimbo)… Akira Kurosawa..sunt fan :P

    BTW: va invit la o cafea afara in parcul botanic (in timisoara) :)

    Răspunde

  5. Andrusk
    Apr 07, 2011 @ 17:23:53

    Mie MM nu imi place. Nu ii apreciez nici aspectul fizic, nici viata tumultoasa si plina de tristeti, rataciri, pierzanie si tragic. Singurul aspect pe care il consider spectaculos este metamorfozarea Normei Jean, fata satena si fara prea mare stralucire. Cat poate conta un strop de blond….

    A+

    Răspunde

    • planetdoria
      Apr 07, 2011 @ 17:40:43

      buna seara. nici io nu pot sa zic ca o apreciez fizic (nu e genul meu de blonda, mi se pare un fizic prea corect si cam “facil”) dar trebuie sa luam in calcul si vremurile in care a trait. anii. una era frumusetea / atitudinea in 1960-alta e acum. sunt alte butoane, alte chipuri, femeile, barbatii. noi ne-am schimbat, si tu esti diferita de mami / buni a ta- daca e sa gandim logic, desi sunteti bunica-mama-fiica :). nici fan al genului de viata precum cel trait de ea nu sunt, ca si tine dezaprob imprastierea excesiva, ratacirea ilogica si lipsa sense adunarii mintilor de pe jos. si nici “executarea silita aceeasi & acceasi greseala” nu place D! :). pe de alta parte, am vazut rar asemenea combinatii, cred ca MM avea niste profuzimi nebanuite si in plus, o autodidacta! gandeste-te ca nu a educat-o nimeni, cucoana nu a avut modele, parinti! nu stiu daca blondul a facut diferenta. poate mai degraba ingredientele ei, un pic de scortisoara, un pic piper, un pic oregano, un pic naftalina, un pic pesticid :) :)…cam asa…[again, sa uitam in ce perioada a trait ea. alte vieti, alte lumi, noi suntem in 2011!!!! :) nu putem intelege timpurile acelea si nici femeile de atunci, erau diferite iubita mea frumoasa!]

      Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 34 other followers

